Cases

Onze klant cases

Some happy customers:

CTI integratie met Zendesk en Hermes.NET voor optimaal klantcontact

In het voorjaar van 2017 werd Beerwulf gelanceerd, een gebruiksvriendelijk speciaalbierplatform met een lokaal, nationaal en internationaal assortiment.

Ze kwamen al snel uit bij Zendesk, bij wie zij de applicatie direct afnamen, maar wilden ook graag een Nederlandstalige partner met Zendesk specialisten én een integratie voor contactenafhandeling. Voor dat laatste schakelden zij Contact Center Live in, de samenwerking is inmiddels een feit.

 
 
 

Callcenter V&D in 1 dag Live

Eind december 2015 kwam bij Alembo het verzoek binnen of zij de klantenservice van het in zwaar weer verkerende V&D konden overnemen en wel binnen 1 dag. Door nauwe samenwerking met Contact Center Live kon dit snel in gang worden gezet.

  • Binnen 1 dag live brengen van de V&D klantenservice
  • Twee dagen na aanvang van het V&D project gestart met extra trainingen
 
Textbox Section
Textbox Section
 
 
 

Pro-Active Chat in combinatie met 'Call-me-now' werkt conversieverhogend

Website bezoekers van Feenstra krijgen de mogelijkheid om m.b.v. Pro-active Chat te communiceren met de klantenservice.

  • Pro-active chat in combinatie met ‘Call-Me-Now’ binnen een salesomgeving werkt conversie verhogend
  • Pro-active chat kan binnen de klantcontactafdeling als werkstroom worden geïntegreerd met andere klantcontactkanalen
  • Inzet van Pro-active chat verhoogt de netto sales per uur
 

@Leisure volledig in control

De klantenservice van Belvilla, Casamundo en EuroRelais (onderdelen van de @Leisure Group) is opgezet als één virtueel contact center.

  • Routeringen meerdere centers, skills en talen
  • >100 seats in meerdere landen
  • Thuiswerken is onderdeel van het contact center
  • Werken in de Cloud heeft geresulteerd in minder Fte’s, kostenreductie en centrale aansturing