• FLEXIBLE &
    COMPLETE MULTI-CHANNEL
    CONTACT CENTER SOFTWARE
  • PAY PER USE
    LOWER COST TO SERVE
    HIGHER REACHABILITY
  • INCREASE YOUR SERVICE
    LEVEL AND ACCESSIBILTY
    FROM <85% TO >95%

Inbound Solutions

CONTROL OVER YOUR CUSTOMER CONTACTS WITH OUR VIRTUAL CONTACT CENTER SOLUTION

Simple management and routing of your inbound calls, e-mails, instant messages and social media contacts, resulting in higher reachability, increased flexibility and lower cost to serve.
VIEW OUR INBOUND SOLUTIONS

Outbound Solutions

‘LIVE’ WITHIN 1 WEEK WITH YOUR CAMPAIGN?


It's possible! Our outbound solution is easy to set up and use next to your current application(s). Outbound dialer, real time monitoring, custom reporting, it's all there! The perfect solution for your marketing- & sales campaigns. VIEW OUR OUTBOUND SOLUTIONS

ZENDESK

IMPLEMENTATIONPARTNER ZENDESK

As implementationpartner of Zendesk, Contact Center Live offers the solution to optimize your customer support/experience. Personalize your customer interaction and make it efficient with our smart (CTI) integration.

READ MORE ABOUT ZENDESK
 

Laatste nieuws over call center software

  • Contact Center Live, the Zendesk implementation partner Zendesk is customer service software to improve your relationship with your customers! All customers want to be heard. Zendesk and Contact Center Live [...]

  • Record aantal inschrijvingen van Nederlandse softwarebedrijven voor de Main Software 50. De software sector is al jaren aanjager van de Nederlandse economie en bouwt verder aan omzet, winst en internationalisatie.  Op [...]

  •   In het voorjaar van 2017 werd Beerwulf (https://beerwulf.com/nl) gelanceerd, een gebruiksvriendelijk speciaalbierplatform met een lokaal, nationaal en internationaal assortiment. De start-up verkoopt de verschillende bieren exclusief online en zocht [...]

  • Salesforce en Hermes.NET functionaliteiten gecombineerd op één scherm Bij Dé VakantieDiscounter, onderdeel van het overkoepelende Otravo, worden alle klantcontacten verwerkt in Salesforce. Hoe fijn zou het zijn als je bij [...]

  • Vliegensvlug Whatsapp live bij Vliegtickets.nl Otravo b.v. is marktleider in de (online) verkoop van vliegreizen in de Benelux en Scandinavië. Reizigers kunnen zowel persoonlijk als via self-service vliegreizen naar wereldwijde [...]

  • Contact Center Live genomineerd voor de Telecom Inspirience Awards 2016! Uit meer dan 70 inzendingen wist Contact Center Live zich samen met Alembo eind september te plaatsen als 1 van [...]

  • Contact Center Live is implementatie partner geworden van Zendesk Zendesk is software voor klantenservice ter verbetering van de relatie met uw klanten! Iedere klant voelt zich graag gehoord. Zendesk en Contact [...]

  • Yellowbrick is de grootste dienstverlener in Nederland op het gebied van mobiel parkeren. Om de dienstverlening aan haar zakelijke en particuliere klanten verder te optimaliseren heeft Yellowbrick gekozen voor de [...]

  • Contact Center Live wint Caviar Award 2015 In de categorie ‘Best Use of Technology’. Dankzij de vernieuwende opzet van een virtueel contact center platform heeft Contact Center Live de prestigieuze [...]

  • Vocalcom Ranked in Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure 2015, Worldwide Vocalcom was mentioned by Gartner Inc, in the Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure report, published May 18, 2015. [...]

een selectie van onze klanten die elke dag maximaal rendement uit het call center halen

Klantenservice direct en zichtbaar verbeteren

Met de snelle technologische ontwikkelingen op het gebied van interactief multichannel klantcontact is innovatie een must. De vraag naar laagdrempelige, flexibele en complete oplossingen blijft toenemen. Contact Center Live is continu bezig om snel en kundig in te spelen op de dynamiek van de markt en blijft nieuwe (maatwerk)oplossingen ontwikkelen.