Onze missie

Contact Center Live biedt totaaloplossingen voor uw contact center omgeving. Zowel inbound als outbound klantcontact wordt efficiënt, betaalbaar en winstgevend. Zo kunt u uw klantenservice direct en zichtbaar verbeteren.

 
Maatwerk

Contact Center Live levert contact center producten zoals software, VoIP telefonie, services beheer, support en trainingen. Alle Contact Center Live producten worden op maat gemaakt en geïmplementeerd, zodat multichannel in- en outbound contacten optimaal verlopen.

 
Innovatief

Met de snelle technologische ontwikkelingen op het gebied van interactief multichannel klantcontact is innovatie een must. De vraag naar laagdrempelige, flexibele en complete oplossingen blijft toenemen. Contact Center Live is continu bezig om snel en kundig in te spelen op de dynamiek van de markt en blijft nieuwe oplossingen ontwikkelen.

 
Oplossingsgericht

Contact Center Live streeft ernaar alle klantcontacten voor opdrachtgevers te optimaliseren. Dit realiseren wij door het optimaal inzetten van software, telecom, verbindingen en diensten. Hiermee wil Contact Center Live een oplossing bieden voor al uw klantcontact-vragen.

 

Wilt u meer weten... Neem dan contact met ons op!

Contact

Het team

Het team van Contact Center Live is niet alleen kundig en ervaren, maar ook gedreven en enthousiast. Wij zoeken altijd naar de beste oplossing en dat maakt dat we voortdurend nieuw functioneel maatwerk ontwikkelen voor onze klanten. Door onze specifieke kennis én de drive om te blijven verbeteren, worden onze oplossingen telkens weer verfijnd en uitgebreid. "Dat kan niet" zult u zelden van ons te horen krijgen. Linksom of rechtsom kan er namelijk heel veel!

 
Rob Wegdam

Vooruitkijken om voor te blijven

Met zijn ruim vijftien jaar ervaring in ICT/Telecommunicatie is Rob de wandelende encyclopedie op het gebied van ContactCenter oplossingen. Na zijn studie Commerciële Economie startte Rob zijn loopbaan bij Avaya. Hij maakte de overstap van traditionele PBX verkoop naar Applicatie verkoop. Van 2002-2010 werkte hij voor Vocalcom Nederland en zette hij de Vocalcom Nederland op de kaart met Hermes.Net (volledig webbased contactcenteroplossing) als belangrijkste product. In 2008 besluit hij samen met Boudewijn Chamuleau om Contact Center Live op te zetten.

 
Boudewijn Chamuleau

Samen met de klant de beste oplossing zoeken

Van bankwezen naar Contact Center Business lijkt een grote overstap, maar in de praktijk hebben beide branches veel overeenkomsten. Boudewijn werkte tien jaar bij ABN AMRO Bank en was onder andere verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van nieuwe interbancaire producten (o.a. iDEAL en Overstapservice) in de verschillende kanalen. In 2006 nam hij zijn financiële en organisatorische kennis mee naar Vocalcom en ging aan de slag als Business Development Manager. In 2008 richt hij samen met Rob Wegdam Contact Center Live op.

 
Miranda Krotje

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt

In haar functie van Management Assistant ondersteunt Miranda management en consultants van Contact Center Live op gebied van financiële administratie, marketing/sales, personeelszaken en facilitaire zaken. Zo kunnen zij zich weer volledig op hun core taken focussen en onze klanten de beste oplossingen en service bieden.

 
Arie Sercan

Kwaliteit is de optelsom van ervaring, inzet en deskundigheid

Sinds 2005 is Arie actief in de contact center branche en vervulde binnen de Experience Groep verschillende functies. Hij was daar onder andere als offshore projectmanager in Marokko/Turkije verantwoordelijk voor de bouw en realisatie van de offshore platformen, van aanbesteding tot en met implementatie. Daarna startte hij bij Contact Center Live als Project- en Kwaliteitsmanager. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de kwaliteitsbeheersing en optimalisatie van de processen op het gebied van telecom en support. Sinds medio 2015 geeft Arie als Manager Operations leiding aan het team van consultants en beheerders en bewaakt hij elke implementatie op de CCL platformen.

 
Jasper Joosten

Focus op klantorganisatie staat voorop bij implementatie van onze oplossingen

Als Integration Consultant adviseert en begeleidt Jasper klanten bij de inrichting van de applicatie zodat deze naadloos aansluit op de organisatie en de processen. Hierbij is hij verantwoordelijk voor de implementatie-projecten van web-based contact center oplossingen bij onze klanten. Door zijn jarenlange kennis en ervaring in de contact center branche is hij een veelgevraagd consultant en trainer.

 
Justus Zeelenberg

Eerst denken, dan doen om zo samen tot de allerbeste oplossing te komen

Zijn jarenlange kennis en ervaring op gebied van implementatie, opgedaan bij Nuon, kan Justus als Integration Consultant goed gebruiken bij de inrichting van applicaties bij onze klanten. Recent ontwikkeld tot Zendesk-specialist, adviseert en begeleidt hij klanten bij de implementatie van web-based contact centeroplossingen, zodat de applicatie naadloos aansluit op hun organisatie en processen. Voor demo’s en trainingen in het gebruik van onze software bent u bij Justus ook aan het juiste adres.

 
Elmer Sadikrama

Het resultaat is een verhoogde productiviteit

Met meer dan 14 jaar ervaring als functioneel beheerder van contact center oplossingen en in management binnen deze branche, zet Elmer de wensen en behoeften van u als klant centraal. Als Manager Consultancy adviseert hij hoe u uw organisatie Lean&Mean krijgt door de applicatie op maat in te richten, zodat deze naadloos op uw organisatie én processen aansluit.

 
Marnix Somers

Moeilijke vraagstukken zijn er om opgelost te worden

Als Systeembeheerder draagt Marnix met zijn servicegerichte instelling bij aan een snelle en goede afhandeling van alle klantvragen. Mocht hij er zelf niet uit komen, dan zet hij de vraag door naar de juiste specialist. Marnix’ kracht is dat hij altijd bereid is met de klant mee te denken over een oplossing die hen zo weinig mogelijk ongemak of onderbreking oplevert, want ‘the show must go on!’.

 
Tom Sponselee

Elke vraag is voor mij een uitdaging

Klanttevredenheid staat bij Tom hoog in het vaandel. Als Supportmedewerker verdiept hij zich in elke vraag die bij Support binnenkomt en gaat er samen met zijn collega gedreven mee aan de slag. Of het nu gaat om binnengekomen tickets over storingen in de applicatie of om het uitdraaien van rapportages, hij pakt het graag op en zoekt het tot op de bodem uit. Daarbij streeft hij ernaar het probleem naar volle tevredenheid van de klant en binnen een acceptabele tijd op te lossen.

 
Peter Lingen

Buiten de gebaande paden liggen vaak veel mogelijkheden

In zijn functie van Supportmedewerker pakt Peter de vragen die bij de Helpdesk van Contact Center Live binnenkomen, samen met zijn collega direct op. Hij zet zich voor de volle 100% in om het probleem of het verzoek zo snel en efficiënt mogelijk tot een goed einde te brengen. Mocht een standaardoplossing niet werken, dan zoekt hij verder naar nieuwe manieren om het op te lossen.

 
Bruce Sattler

Klantvertrouwen ontstaat door service op maat

Met ruim vijftien jaar ervaring binnen de contact center branche is Bruce een echte deskundige op dit gebied. Hij deed die ervaring voornamelijk op bij de Experience Groep, waar hij zich als Senior medewerker op de BI afdeling onder andere bezig hield met het automatiseren van de reporting processen en beheer van SQL databases. Nu is hij bij Contact Center Live als Technical Consultant verantwoordelijk voor implementaties, trainingen, migraties en maatwerkopdrachten. Dit doet hij met gedegen kennis van zaken en veel enthousiasme.

 
Paul Haselager

Kleine details kunnen een groot verschil maken

Sinds ongeveer 15 jaar is Paul werkzaam in de telefonie- en contact center branche. Voordat hij als Technical Consultant bij Contact Center Live aan de slag ging, was hij als Projectmanager bij IPG verantwoordelijk voor onder andere het opstarten van inbound- en outboundcampagnes, scripting en opstellen van rapportages. Nuttige werkervaring die hij met oog voor detail in zijn huidige functie goed kan toepassen en voortzetten. Zo is hij verantwoordelijk voor implementatie-projecten van web-based contact center oplossingen bij onze klanten. Daarbij staan klanttevredenheid en efficiëntie altijd voorop.

 
Contact Center Live
Aanvraag demo
Ik wil graag een persoonlijke demonstratie krijgen van de mogelijkheden van Contact Center Live software.
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL1NQczdnblM2Z3RjP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Best Time to Call
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkLzI5dUM1NTJ6Nm44P2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Supervisor Module
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL0F5azhUVjc5WlRrP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Interactive Voice Response Solutions
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL1FKTV8welhrcEtZP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Facebook Software Solution
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL0hEVUJlcTd1MEdVP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Twitter Software Solution
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkLzl2WnVVRVZNelhNP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Custom Report Designer
Snel en eenvoudig Zendesk implementeren
Stuur mij meer informatie over de mogelijkheden van Zendesk
Uw gegevens worden nooit gedeeld met derden