Onze missie

Contact Center Live biedt totaaloplossingen voor uw contact center omgeving. Zowel inbound als outbound klantcontact wordt efficiënt, betaalbaar en winstgevend. Zo kunt u uw klantenservice direct en zichtbaar verbeteren.

 
Maatwerk

Contact Center Live levert contact center producten zoals software, VoIP telefonie, services beheer, support en trainingen. Alle Contact Center Live producten worden op maat gemaakt en geïmplementeerd, zodat multichannel in- en outbound contacten optimaal verlopen.

 
Innovatief

Met de snelle technologische ontwikkelingen op het gebied van interactief multichannel klantcontact is innovatie een must. De vraag naar laagdrempelige, flexibele en complete oplossingen blijft toenemen. Contact Center Live is continu bezig om snel en kundig in te spelen op de dynamiek van de markt en blijft nieuwe oplossingen ontwikkelen.

 
Oplossingsgericht

Contact Center Live streeft ernaar alle klantcontacten voor opdrachtgevers te optimaliseren. Dit realiseren wij door het optimaal inzetten van software, telecom, verbindingen en diensten. Hiermee wil Contact Center Live een oplossing bieden voor al uw klantcontact-vragen.

 

Wilt u meer weten... Neem dan contact met ons op!

Contact

Het team

Het team van Contact Center Live is niet alleen kundig en ervaren, maar ook gedreven en enthousiast. Wij zoeken altijd naar de beste oplossing en dat maakt dat we voortdurend nieuw functioneel maatwerk ontwikkelen voor onze klanten. Door onze specifieke kennis én de drive om te blijven verbeteren, worden onze oplossingen telkens weer verfijnd en uitgebreid. "Dat kan niet" zult u zelden van ons te horen krijgen. Linksom of rechtsom kan er namelijk heel veel!

 
Rob Wegdam

Vooruitkijken om voor te blijven

Met zijn ruim vijftien jaar ervaring in ICT/Telecommunicatie is Rob de wandelende encyclopedie op het gebied van ContactCenter oplossingen. Na zijn studie Commerciële Economie startte Rob zijn loopbaan bij Avaya. Hij maakte de overstap van traditionele PBX verkoop naar Applicatie verkoop. Van 2002-2010 werkte hij voor Vocalcom Nederland en zette hij de Vocalcom Nederland op de kaart met Hermes.Net (volledig webbased contactcenteroplossing) als belangrijkste product. In 2008 besluit hij samen met Boudewijn Chamuleau om Contact Center Live op te zetten.

 
Boudewijn Chamuleau

Samen met de klant de beste oplossing zoeken

Van bankwezen naar Contact Center Business lijkt een grote overstap, maar in de praktijk hebben beide branches veel overeenkomsten. Boudewijn werkte tien jaar bij ABN AMRO Bank en was onder andere verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van nieuwe interbancaire producten (o.a. iDEAL en Overstapservice) in de verschillende kanalen. In 2006 nam hij zijn financiële en organisatorische kennis mee naar Vocalcom en ging aan de slag als Business Development Manager. In 2008 richt hij samen met Rob Wegdam Contact Center Live op.

 
Miranda Krotje

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt

In haar functie van Management Assistant ondersteunt Miranda management en consultants van Contact Center Live op gebied van financiële administratie, marketing/sales, personeelszaken en facilitaire zaken. Zo kunnen zij zich weer volledig op hun core taken focussen en onze klanten de beste oplossingen en service bieden.

 
Justus Zeelenberg

Eerst denken, dan doen om zo samen tot de allerbeste oplossing te komen

Als Integration Consultant adviseert en begeleidt Justus klanten bij de inrichting van de applicatie zodat deze naadloos aansluit op de organisatie en de processen. Hierbij is hij verantwoordelijk voor de implementatie-projecten van web-based contact center oplossingen bij onze klanten. Door zijn jarenlange kennis en ervaring bij Nuon kan hij dit nu in de praktijk brengen.

 
Jasper Joosten

Als Integration Consultant adviseert en begeleidt Jasper klanten bij de inrichting van de applicatie zodat deze naadloos aansluit op de organisatie en de processen. Hierbij is hij verantwoordelijk voor de implementatie-projecten van web-based contact center oplossingen bij onze klanten. Door zijn jarenlange kennis en ervaring in de contact center branche is hij een veelgevraagd consultant en trainer.

 
Arie Sercan

Kwaliteit is de optelsom van ervaring, inzet en deskundigheid

Sinds 2005 is Arie actief in de contact center branche en vervulde binnen de Experience Groep verschillende functies. Hij was daar onder andere als offshore projectmanager in Marokko/Turkije verantwoordelijk voor de bouw en realisatie van de offshore platformen, van aanbesteding tot en met implementatie. Daarna startte hij bij Contact Center Live als Project- en Kwaliteitsmanager. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de kwaliteitsbeheersing en optimalisatie van de processen op het gebied van telecom en support. Sinds medio 2015 geeft Arie als Manager Operations leiding aan het team van consultants en beheerders en bewaakt hij elke implementatie op de CCL platformen.

 
Marnix Somers

Moeilijke vraagstukken zijn er om opgelost te worden

Met zijn servicegerichte instelling draagt Marnix als Systeembeheerder bij aan een snelle en goede afhandeling van alle klantvragen. Mocht hij er zelf niet uit komen, dan zet hij de vraag door naar de juiste specialist. Marnix’ kracht is dat hij altijd bereid is met de klant mee te denken over een oplossing die hen zo weinig mogelijk ongemak of onderbreking oplevert, want ‘the show must go on!’.

 
Elmer Sadikrama

Het resultaat is een verhoogde productiviteit

Met meer dan 14 jaar ervaring als functioneel beheerder van contact center oplossingen en in management binnen deze branche, zet Elmer de wensen en behoeften van u als klant centraal. Als Manager Consultancy adviseert hij hoe u uw organisatie Lean&Mean krijgt door de applicatie op maat in te richten, zodat deze naadloos op uw organisatie én processen aansluit.

 
Contact Center Live
Aanvraag demo
Ik wil graag een persoonlijke demonstratie krijgen van de mogelijkheden van Contact Center Live software.
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL1NQczdnblM2Z3RjP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Best Time to Call
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkLzI5dUM1NTJ6Nm44P2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Supervisor Module
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL0F5azhUVjc5WlRrP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Interactive Voice Response Solutions
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL1FKTV8welhrcEtZP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Facebook Software Solution
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL0hEVUJlcTd1MEdVP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Twitter Software Solution
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkLzl2WnVVRVZNelhNP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Custom Report Designer
Snel en eenvoudig Zendesk implementeren
Stuur mij meer informatie over de mogelijkheden van Zendesk
Uw gegevens worden nooit gedeeld met derden