Outbound

ALLE FUNCTIONALITEITEN VOOR UW OUTBOUND KLANTCONTACTEN

Dialer

Met onze krachtige dialer kunt u optimaal uw outbound campagnes uitvoeren. De dialer bevat drie verschillende instellingen: preview, progressive en predictive.

Supervisie - Realtime inzicht

Met behulp van deze uitgebreide supervisietools kan de supervisor op elk moment de status van de agenten monitoren en indien nodig bijsturen.

Scripter

Met de scripter kunt u uw medewerkers ondersteunen tijdens het gesprek. Klantinformatie wordt getoond en data verrijkt.

Reporting

Alle informatie rond campagnes wordt weggeschreven in databases, zodat de applicatie indien nodig cruciale informatie kan leveren over alle contact center statistieken.

Call me now

Maak van de bezoeker van uw website een bellende klant.

Bel me niet

De ‘bel me niet’-functionaliteit is standaard geïntegreerd in de Contact Center Live omgeving. Hiermee voldoet u als gebruiker aan de ‘bel me niet’ wetgeving.
 

Dialer

Met onze krachtige dialer kunt u optimaal uw outbound campagnes uitvoeren.
De dialer bevat drie verschillende instellingen: preview, progressive en predictive.

 
 
Preview

De dialer toont de agent informatie over de volgende te contacteren persoon alvorens de oproep tot stand te brengen. De preview-modus stelt de medewerker in staat het gesprek voor te bereiden en relevante klantinformatie op te zoeken.

 
Progressive

De dialer beheert het oproepbestand volledig automatisch. Zodra een medewerker beschikbaar is, belt het systeem de volgende contactpersoon en stuurt de oproep samen met het bijhorende datascherm naar de medewerker. Zodra de oproep afgehandeld is, lanceert de dialer een nieuwe oproep. Progressive dialing wordt voornamelijk toegepast in een business-to-business omgeving.

 
Predictive

De predictive dialer anticipeert en elimineert niet-productieve oproepen, waarbij geen gesprek tot stand komt zoals bezettoon, geen antwoord, faxnummer, of verkeerd nummer. Met predictive dialing wordt de effectieve gesprekstijd aanzienlijk verhoogd (tot 40%). U kunt bovendien zelf de belsnelheid instellen.

 

SUPERVISIE – REALTIME INZICHT

De supervisor heeft real time inzicht, waardoor hij/zij in één oogopslag alle relevante informatie (AHT, SLA, waiting, abandoned, ...) van het contact center inzichtelijk heeft.
Het supervisiescherm bevat een knoppenbalk met telefoniefuncties waarmee de supervisor kan meeluisteren, fluisteren, in conference call treden, berichten sturen, gesprekken kan opnemen en schermen kan overnemen om zo de medewerkers optimaal te kunnen ondersteunen.
Met behulp van deze uitgebreide supervisietools kan de supervisor dus op elk moment de status van de agenten monitoren en indien nodig bijsturen.

 
 

Get a free trial

Free trial

Scripter

Contact Center Live beschikt over een geïntegreerde scripting tool waarbij u eenvoudig scripts kunt maken die uw agenten kunnen ondersteunen tijdens de klantdialoog.
Daarnaast is deze scripter ook geschikt om koppelingen te realiseren met andere applicaties en databases. Hierdoor kan direct middels het script data worden getoond, gewijzigd en weggeschreven in de back office systemen.

 

Voordelen:

  • Snel en efficiënt webscripts maken
  • Registreren en opvolgen van gegevens die worden weggeschreven in databases
  • Automatisch versturen van e-mails en sms
  • Eenvoudige CTI koppeling
  • Integratie mogelijk met andere applicaties en infrastructuur
 

Reporting

Onze reporting module biedt standaard de volgende rapporten:

  • Call-file management rapport: informatie over de bellijst en belresultaten.
  • Productierapporten: kwalitatieve en kwantitatieve gegevens over contact center productiviteit.
  • Individuele agentstatistieken: productiviteit per agent.
  • ACD-statistieken: nuttig voor het bepalen van het aantal agenten nodig per shift.
 

Letterlijk alle informatie rond campagnes wordt weggeschreven in databases, zodat de applicatie indien nodig cruciale informatie kan leveren over alle contact center statistieken.
De rapporten kunnen worden geëxporteerd naar alle gangbare formaten, waaronder Excel, PowerPoint, Adobe pdf, txt file, Word…

 

Wilt u meer weten?
Neem dan contact met ons op!

Contact

Call me now

De ‘Call Me Now’ functionaliteit is dé manier om van een bezoeker van uw website een bellende klant te maken. De ‘Call Me Now’ button legt een telefonische verbinding tussen de bezoeker van uw website en een medewerker van uw bedrijf.

 

Met ‘Call Me Now’ heeft u de mogelijkheid uw klanten direct of op een later tijdstip te bellen. Hiermee kunt u de drukte op uw contact center uitstekend spreiden.

 

Bel me niet

De ‘bel me niet’ (BMN)-functionaliteit is standaard geïntegreerd in de Contact Center Live omgeving. Hiermee voldoet u als gebruiker aan de ‘Bel me niet’ wetgeving. De BMN-IVR kan per campagne flexibel worden ingesteld.

 

De BMN data kan vervolgens eenvoudig worden geëxporteerd volgens het format zoals dat door het ‘Bel me niet’-register is gedefinieerd.

 
Contact Center Live
Aanvraag demo
Ik wil graag een persoonlijke demonstratie krijgen van de mogelijkheden van Contact Center Live software.
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL1NQczdnblM2Z3RjP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Best Time to Call
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkLzI5dUM1NTJ6Nm44P2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Supervisor Module
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL0F5azhUVjc5WlRrP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Interactive Voice Response Solutions
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL1FKTV8welhrcEtZP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Facebook Software Solution
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL0hEVUJlcTd1MEdVP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Twitter Software Solution
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkLzl2WnVVRVZNelhNP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Custom Report Designer
Snel en eenvoudig Zendesk implementeren
Stuur mij meer informatie over de mogelijkheden van Zendesk
Uw gegevens worden nooit gedeeld met derden