Cases

Onze klant cases

een selectie van onze klanten die elke dag maximaal rendement uit het call center halen

 

Callcenter V&D in 1 dag Live

Eind december 2015 kwam bij Alembo het verzoek binnen of zij de klantenservice van het in zwaar weer verkerende V&D konden overnemen en wel binnen 1 dag. Door nauwe samenwerking met Contact Center Live kon dit snel in gang worden gezet.

  • Binnen 1 dag live brengen van de V&D klantenservice
  • Twee dagen na aanvang van het V&D project gestart met extra trainingen
 

Behaalde resultaten door essent.be

Essent.be heeft er voor gekozen om haar klantenservice op te zetten als één virtuele operatie, waarbij WFM, reporting, Quality Monitoring en Kennismanagement zijn geintegreerd.

  • Meer dan 5% verlaging van de kosten per call binnen 4 maanden.
  • Service Level en bereikbaarheid van < 85% naar > 95%.
  • ROI van de totale investeringskosten binnen 2 jaar.
 
 
 

Pro-Active Chat in combinatie met 'Call-me-now' werkt conversieverhogend

Website bezoekers van Feenstra krijgen de mogelijkheid om m.b.v. Pro-active Chat te communiceren met de klantenservice.

  • Pro-active chat in combinatie met ‘Call-Me-Now’ binnen een salesomgeving werkt conversie verhogend
  • Pro-active chat kan binnen de klantcontactafdeling als werkstroom worden geïntegreerd met andere klantcontactkanalen
  • Inzet van Pro-active chat verhoogt de netto sales per uur
 

@Leisure volledig in control

De klantenservice van Belvilla, Casamundo en EuroRelais (onderdelen van de @Leisure Group) is opgezet als één virtueel contact center.

  • Routeringen meerdere centers, skills en talen
  • >100 seats in meerdere landen
  • Thuiswerken is onderdeel van het contact center
  • Werken in de Cloud heeft geresulteerd in minder Fte’s, kostenreductie en centrale aansturing
 
 
Contact Center Live
Aanvraag demo
Ik wil graag een persoonlijke demonstratie krijgen van de mogelijkheden van Contact Center Live software.
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL1NQczdnblM2Z3RjP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Best Time to Call
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkLzI5dUM1NTJ6Nm44P2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Supervisor Module
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL0F5azhUVjc5WlRrP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Interactive Voice Response Solutions
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL1FKTV8welhrcEtZP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Facebook Software Solution
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL0hEVUJlcTd1MEdVP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Twitter Software Solution
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkLzl2WnVVRVZNelhNP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Custom Report Designer
Snel en eenvoudig Zendesk implementeren
Stuur mij meer informatie over de mogelijkheden van Zendesk
Uw gegevens worden nooit gedeeld met derden