Yellowbrick kiest voor Contact Center Live

 

Yellowbrick kiest voor Contact Center Live

Geplaatst door in News

Yellowbrick is de grootste dienstverlener in Nederland op het gebied van mobiel parkeren. Om de dienstverlening aan haar zakelijke en particuliere klanten verder te optimaliseren heeft Yellowbrick gekozen voor de contact center management oplossing van Contact Center Live.

Klantherkenning om service beleving te verhogen

Yellowbrick heeft de wens om klantherkenning in te zetten om de service beleving verder te verhogen en om de customer service medewerkers te ondersteunen tijdens het klantgesprek. Na een intensief selectieproces is besloten om Contact Center Live als nieuwe partner te selecteren. Yellowbrick wilde het contact center management zelf kunnen inrichten en aanpassen. Daarnaast was de keuze voor schaalbaarheid en flexibiliteit van groot belang – mede om in de toekomst Yellowbrick in andere landen aan te kunnen sluiten op het contact centermanagement platform.

Interactive Voice Response Systeem

Er is gekozen om tijdens de eerste fase van implementatie de telefonie te koppelen aan een Interactive Voice Response Systeem voor de routering van klantcontacten. Daarnaast is klantherkenning ingezet om daarmee het klantgesprek nog persoonlijker te maken. Zodra klanten bellen met een bij Yellowbrick bekend nummer dat krijgt de customer service medewerker bij aanvang van het gesprek de klantgegevens getoond. Ook worden alle klantcontacten gelogd in het systeem om real time en historisch inzicht te krijgen in de verschillende typen klantcontacten.

Om de kennis van het contact center systeem te borgen bij Yellowbrick is gekozen voor een praktische inrichting van de training. Samen met consultants van Contact Center Live zijn in enkele dagen de campagnes, scripts, en rapportages ingericht, zodanig dat Yellowbrick zelf in staat is om deze te beheren en in te richten.

Één van de zorgen van Yellowbrick was dat de customer service medewerkers een ‘callcenter’ gevoel zouden krijgen doordat alle klantcontact activiteiten worden geregistreerd en gemonitored. Daarom is besloten om veel aandacht te besteden aan het begeleiden van de customer service medewerkers. Tijdens de voorbereiding en implementatie zijn de customer service medewerkers betrokken bij de voortgang en is aandacht besteedt aan het meenemen van de wensen en eisen van de medewerkers. Het resultaat is dat de customer service medewerkers vanaf de start erg enthousiast zijn over het gebruik van het contact center management systeem.

Jeffrey Wolvekamp – Directeur Yellowbrick: “Wij zijn heel blij met deze oplossing die het werk van onze customer service medewerkers vergemakkelijkt en onze klanten sneller en betere service biedt”.

“Het is voor Contact Center Live een mooie uitdaging om Yellowbrick te ondersteunen bij de optimalisatie van haar klantcontact. Onze multichannel cloud oplossing biedt Yellowbrick de mogelijkheid om hieraan invulling te geven. Door de schaalbaarheid en flexibiliteit kan verder worden doorgegroeid, ook naar andere landen!” aldus Boudewijn Chamuleau – Directeur Contact Center Live

 

 

Yellowbrick in 4 stappen
Over Yellowbrick

Yellowbrick heeft in 2006 ‘bricken’ geïntroduceerd in Nederland. Het bricken – starten en stoppen van parkeren – is mogelijk in meer dan 140 gemeentes. Klanten kunnen bricken op straat, bij Q-Park garages, Q-Park P+R terreinen en bij Schiphol. Yellowbrick werkt samen met onder andere ANWB, FBTO, Hertz, ICS en Travelcard.

Over Contact Center Live

Contact Center Live is uw partner voor inrichting van een virtual contact center. Onze opdrachtgevers zijn actief in diverse Europese landen. Ons ‘in-the-coud’ (Saas/ASP) platform biedt alle functionaliteiten op het gebied van call, email, chat, social media en koppelingen voor Work Force Management, Quality Monitoring, Reporting en Kennisbank.

Voor meer informatie, beeldmateriaal, vragen, op- en/of aanmerkingen kunt u contact opnemen met:
Contact Center Live
IJsselmeerweg 1,

1411 AA Naarden
NL: Tel: +31 (0)88– 123 2401 , E: info@contactcenterlive.nl

 
 
Contact Center Live
Aanvraag demo
Ik wil graag een persoonlijke demonstratie krijgen van de mogelijkheden van Contact Center Live software.
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL1NQczdnblM2Z3RjP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Best Time to Call
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkLzI5dUM1NTJ6Nm44P2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Supervisor Module
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL0F5azhUVjc5WlRrP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Interactive Voice Response Solutions
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL1FKTV8welhrcEtZP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Facebook Software Solution
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL0hEVUJlcTd1MEdVP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Twitter Software Solution
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Ii8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkLzl2WnVVRVZNelhNP2F1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
Custom Report Designer
Snel en eenvoudig Zendesk implementeren
Stuur mij meer informatie over de mogelijkheden van Zendesk
Uw gegevens worden nooit gedeeld met derden